Stockholm är avslutat för den här gången. Jag sitter nu på x2000 och ser hur sverige svischar förbi utanför mitt fönster.. Fan va mycket skog vi har i det här landet. Så jävla enformigt.
Jag har aldrig gillat att åka tåg förut men nu har jag med mig en dator och då är det faktikt fett soft. Jag menar.. oom man ändå ska hålla på med datorn och sitta ner så kan man ju lika gärna åka någonstans samtidigt.. yarrdigg?
Det blev ett par sessions i helgen.. och det va nice. Chilla fett och snacka skit över beats tillsammans med grabbarna..
Nu märker jag att min tid på internätet snart e slut så holla holla.. Dags för seinfeld.
/ TAY!!!!!!!!
måndag 30 mars 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
internet på tåg 59:-/halvtimmen..
SvaraRaderarich bitch..
/Smo