söndag 26 april 2009

whoa!

Schnubbarna på whoa.nu tittade förbi och laddade ner mixtapet..
Dom blev så laddade på det att dom la det på sin förstasida under kategorin Nyheter/Musiktips..
So here's a tip for ya.. TANKA!





In other news..

Igår spelade Shazaam och tay in nåt shit.. Vet inte hur det blev för jag gick innan dom blev klara.. För nykter för att hänga runt dom två :P
Men hur som helst.. Är halvt långtidssjukskriven nu så jag stannar i Göteborg hela nästa vecka också.. Shazaam åkte i morse men kommer kanske ner till nästa helg igen.. Så med eller utan honom kommer det spelas in feta rifa-tracks för er underhållning.. BANGERMODE!


/SmoJo - can't smo no mo.......


P.S. Är det nån som vill ha en blunt? Just throwing it out there...

3 kommentarer:

  1. jag vill! helst white widow vart och när?

    SvaraRadera
  2. Först och främst kul med blogg och fett mixtape!
    Men!
    Tycker ni ska blogga mer, även om de inte är något viktigt, skriv bara vad ni gjort idag osv, blir mycket mer intressant att läsa än att inte läsa något nytt alls..
    RI-FAAA!
    Peyz!

    SvaraRadera
  3. Upp med mer bilder och shit. alla här undrar lätt hur eran Studiolya ser ut! Sen vill vi höra en låt om vart ni 4 kom från, varför ni blev Ri-fa och vart ni siktar med musiken på att komma någonstans..

    // Kattla Above ya all. :O)

    SvaraRadera