Dj Rooftop & My Best Friend Is My Grind har satt ihop en svensk mixtape version av Jay-z´s nya skiva "Blueprint 3"! Den släpps på onsdag! Jag och Smo Jo gör om låten "Haters" till tapet och den är bangin! Nu såg jag att dom lagt upp en liten reklamfilm för mixtapet där man ser Eboi göra sina tracks och man hör segment från dom andra låtarna..
kolla 01:23! där är en liten snutt av vår låt!
Vår låt spelas när dom filmar en sovande Adam Tensta.
Is Adam sleepin on that Ri?
Idag spelade jag och Freezy in en streetvideo till våra verser på "Klassiker" som ska släppas via ett community som snart kommer dyka upp på internethimlen!
Jag slänger upp den här på bloggen så fort den är ute! and you knooow thiiis man!
BTW, glöm inte kolla förra inlägget på bloggen och lyssna på min Busta Rhymes vers tusen gånger så kanske jag vinner biljetter! :)
J.O.H.N. på mikrofonen
måndag 28 september 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
HAHAHA SHAZAAM FT SMO JO!!! WELCOME TO MY WORLD /pappa
SvaraRaderaMeeen du! Låter som låten kommer spränga saker, ska hooka på onsdag och lyssna! men lät som att den var tung!
SvaraRadera