I torsdags åkte jag hem till Tay med min xbox för mitt internet suger hemma så jag kan inte spela live. Efter massa fixande med sladdar och tvapparater och ett samtal till xboxlive supporten spelade jag - och drack öl såklart - fram till 7 på morgonen..
Vaknade dagen efter av att Tay ringde mig.. Jag svarade - game ooon!
Jag radade upp dom i hans fönster.. Pripps Blå FTW.
Såhär ser mina ögon ut när jag slutar blinka.
Instängd i Tays studio i 24 timmar endast med en paus för Pizza på fredageftermiddagen..
Sen spelade vi faktiskt in igår också.. En session vi gjorde med Holtzan.. Blev väl fet om jag ska tro mitt fulla jag..
Ursäkta vänner och familj som försökt kontakta mig.. Ni får acceptera att ni kommer i andrahand.
/smo
beror inte dom dära röda ögonen på något annat då? O.o
SvaraRadera