onsdag 14 oktober 2009

Fresh from the mix with the trix and the fix you dix? (nh)

Volym 3 är mixad och iväg skickad till människor som den ska skickas till.. kommer upp på lördag!

I's a fakkin joke änywäyyyzzz!!!

/ T.

8 kommentarer:

  1. Fuck yes! har spelat sönder vol 2

    SvaraRadera
  2. tur för er ;) har väntat nu! :D

    SvaraRadera
  3. I's a fakkin joke änywäyyyzzz!!! ??

    gilla du inte mixtapet?

    SvaraRadera
  4. det är ett citat... från en film..

    SvaraRadera
  5. sebbe. learn your movie qoutes :D

    SvaraRadera
  6. Jag la ju upp mitt bidrag igår ? Was I to late ?

    SvaraRadera
  7. haha wtf! vilken film?

    SvaraRadera