onsdag 14 oktober 2009

Gaalet!

Chea!

Ri-Fa @ The Movies Vol3 är klar!
Lätt det fetaste i serien hittils!
Jag & Smo hade genomlyssning för några timmar sen hemma hos Magda och jag tycker det är heelt bangin! Tay har återigen gjort ett monsterjobb med mixningen och låtarna är off the wall!

Om allt blir som det ska, så kommer tapet på lördag!
Det släpps via http://www.mybestfriendismygrind.com och självklart här på http://rifacrew.blogspot.com!
Förhoppningvis kommer det även upp ett videoklipp med lite acapella verser samtidigt på MBFIMG. Yeaaa!

Tidigare idag satt jag och kollade på en gammal liveshow vi gjorde i Luleå 2007. Det var fett! Klippte ut lite delar och la på youtube! Checka!



Boka oss!!



J.O.H.N. på mikrofonen

4 kommentarer:

  1. TUNGT! Spelningen var överfet! Ni borde spela i luleå igen! HOJTA!

    SvaraRadera
  2. bästa Ri-fa gjort än sålänge.

    SvaraRadera
  3. TÖÖÖNG, kom upp till piteå :)

    SvaraRadera
  4. Tungt.. Finns de film från de andra som lirade?

    SvaraRadera