måndag 7 december 2009

Lägger på en klassiker!

Nyligen publicerade sidan qweety.nu hojtade på Ri-Fa för att få någon sorts material att bjuda på vid lanseringen av sidan.
Resultatet blev en 10 minuters intervju samt en streetvid på 'Klassiker'.

video:


intervjun:



stay tuned för mer Ri-Fa!


/ T.

4 kommentarer:

  1. va najs med en intervju! videon va riktigt bra filmat och bra framfört skulle dock velat se lite mer inlevelse från freezy,;D men ändå fet!

    SvaraRadera
  2. Du kan möjligen inte lägga upp skivan som "the warrior", skulle vara sjukt kul.

    SvaraRadera
  3. Haha vill med höra intervju with a warrior! :D


    Svara på frågan nu shaz ;) dissen när du berättar hur du var hemma hos prendel och gjorde låt, är den sann? :)

    SvaraRadera
  4. hahaha vadå "mer inlevelse från freezy" han va sig själv helt enkelt, han kan ju inte va nån annan? sen måste ni alla ha sett att dom va fett chillaxe'ade? (blazin' that spliroy)

    aja, diggar intervjun och bra frågor, bättre svar! keep it grindin' skulle gärna uppskattas om ni kunde skriva ett snabbt inlägg om när V.4 släpps :) kollar eran blogg varje dag i väntan på den haha!

    SvaraRadera