tisdag 29 december 2009

Today was a good day

Sho!

Idag har jag varit i orten! Träffade min guddotter & jobbade i studion med Freezy.
Nu är jag hemma och har storartade planer på att koncentrationstitta på Sopranos hela natten. Det är bangin att vara ledig :)

Vol4 är på gång..
Tay skickade mig några av mixarna han håller på med och det kommer bli riktigt fett!

För ett par inlägg sen la jag ett klipp med Smoov-E där han kör Mr. Biscuits med en liten blås synt eller vad det heter. Det klippet är ifrån en dvd han gjort där han kör massa av sina gamla låtar i minimalistiska versioner gärna på någon klassisk oldschool synt eller nått sånt.. riktigt fett! Här är en till!




J.O.H.N.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar