lördag 27 februari 2010

Battle film!

Ey! Här är lite klipp ifrån battlet i Vallentuna igår!
Det som vi filmade av vårt uppträdande & lite annat sparar vi till en framtida video..
Såna är vi.




J.O.H.N.

2 kommentarer: