torsdag 18 februari 2010

Never gets old..

Vet inte om den här lagts upp förut men det här är fett roligt..



Hooolaaa.. Helloooo.. Lalalaaaa..

Hellooooo Stockholm.. Kommer hem idag!
Välkomstkommitén samlas klockan 19.00 på centralstationen och välkomstskyltar görs själv.. Förväntar mig limo..

Hellloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.. Lalalalaaaa..

-So I have to choose between seing you and doing the voice?
-That's right!
-I can do that..
-What's your desicion?
-I dont know..


Damn it is SO funny!

/smo

2 kommentarer:

  1. Haha! Seinfeld är så jävla skoj! :D

    SvaraRadera
  2. det är så här min morsa o farsa ska flytta isär och samma dag jag fick veta det så lyssnade jag på johns låt POJKEN det är inte så att ni kan dra iväg lyricen på den åt mej skulle göra min dag hela veckan/the.older@hotmail.com

    SvaraRadera