tisdag 2 februari 2010

The Tales and Advetures of Smo part. 4

Helgen har vart.. Sinnessjuk.. 7 glada ungdomar åkte till Amsterdam, fulla av hopp och förväntningar.. Igår kom vi hem.. Uttömda.. Asså inte för att vi har vart i redlight eller nåt.. Inte uttömda så.. Hehehe.. Bara helt fakkade helt enkelt..
Jag sa inte många ord under resan.. Det var inte så mycket konversation överhuvud taget.. Plus att det alltid var nån som vi behövde vänta på när man gick genom stan, för alla snöa in på egna grejer.. Alltid jag och FreezyLocc längst fram.. Waitin..
PLUS att de alltid var nån jävel som ville att vi skulle spela in nån sorts video.. Fett störigt.. Aa.. Vi får se hur de där blev..

Åkte till Göteborg igår igen.. Med Bus4You.. Skönaste som finns.. 6 timmar känns som rena nöjet för de e så bekvämt.. Fuck SJ med deras 600 kronors biljetter.. There's a new bitch in town!

Tay ringde igår.. Sa att jag hade fått brev hem till honom.. Hmmm..
Nu ska jag.... Hmmmmmm.. Vet shi.. Kolla här igen om någon dag/några dagar så får ni se..

Holla!
/smo

1 kommentar:

  1. Lyssna på dom ord jag sprider, för ri-fa handlar alla sinna kläder på stor och liten.

    SvaraRadera